Medewerker Meldkamer Dierenambulance
Contactpersoon
Scan me of ga naar www.apeldoornpaktaan.nl/o/Dierenbescherming-OverGelder3/activiteiten/Medewerker-Meldkamer-Dierenambulance/42572 om je aan te melden
Samenvatting
Ben jij iemand die overzicht en rust kan houden in een hectische omgeving en heb je ervaring met klantencontact en een goede typevaardigheid, lees dan verder.Uitgebreide omschrijving
Dagelijks komen tientallen meldingen binnen via burgers of instanties zoals politie of dierenartsen. Naast beantwoording van deze telefoontjes heb je een adviserende rol en moet je acties uitzetten naar de goede instanties.
Dat kan variëren van het uitsturen van de dierenambulance tot het inschakelen van een dierenarts en/of politie.
Vanuit de meldkamer houd je continue overzicht over alle meldingen en acties.
Het is een belangrijke spilfunctie waarbij je goed moet kunnen omschakelen in diverse situaties.
Het betreft een functie voor 10 uur per week (2 diensten: ma. t/m vr. 08.30-13.00 en/of 13.00-18.00 ).
De medewerker is bij voorkeur woonachtig in gemeente Apeldoorn, Brummen, Deventer, Epe, Zutphen.
De taken:
- Telefoon beantwoorden.
- Aansturen ambulances.
- Administratie van de meldingen/afhandeling.
- Licht schoonmaakwerkzaamheden.
Wat zoeken wij?
Naast dat je de doelstellingen van de Dierenbescherming onderschrijft heb je of ben je:
- Ervaring met de pc (typevaardigheid).
- Bij voorkeur ervaring met klantenservice.
- Affiniteit met dieren en het werk van de dierenbescherming.
- MBO werk- en denkniveau (of aantoonbare werkervaring op dat niveau).
En ben je:
- Communicatief vaardig en klantvriendelijk.
- Flexibel.
- Stressbestendig en kun je snel schakelen tussen de diversiteit van de meldingen.
Wat bieden wij?
- Een gezellige werkplek met leuke collega’s.
- Deelname aan DB Academy.
- Begeleiding door ervaren krachten.
- De benodigde materialen.
- Reiskostenvergoeding.